Thursday, May 7, 2009

Buah Hati Pengarang Jantungku..=)

Semasa rugby match..

My dear..

Hobi beliau...

Masa berjalan2 di Genting..

Ni sy nak citer sikit pasal seseorang yang sangat saya sayang..Nama dia Shahful Bakhtiar Shahiran..Sape ek dia ni?

Actually, he's my bf..kitaorang dah lama kenal..dari tingkatan 3 lagi..tapi masa tu kitaorang juz fwen.. Dia belajar di SEMESTa Raub, sekolah sains asrama penuh..Sekolah student2 yang cerdik tu..Sy pula di MGS..Macam mana kitaorang berjumpa? Sebab ada bengkel Geografi di SEMESTA untuk PMR..so sy pun join la bengkel tu.. Tak sangka, di sini merupakan tempat perkenalan kitaorang..Bermula dari situ kitaorang pun berkawan..Tapi dua tahun lepas tu kitaorang dah lost contact..

Mungkin jodoh kitaorang panjang, akhirnya kitaorang bercontact semula semasa belajar di matriks..dan tak lama pastu, kitaorang pun berkapel sampai sekarang..

Ciri2 yang ada pada dia sangatlah kena dengan taste sy.. Good lookin(hensem), pandai ambil hati sy, baik, suka memujuk, penyabar, penyayang dan sangat memahami sy.. Sy ni sangat kuat jeles dan suka merajuk especially time period..hihi.. tapi dia boleh sabar dengan perangai sy..tak jemu memujuk..tu sebab sayang kat dia ni.. Susah nak jumpa sumbody like him..Dia juga sangat menjaga saya seperti jaga budak kecil..=p Kalau dengan dia, sy rasa selamat..Nak pergi mana2 pun, mesti dia nak teman..

But, satu aje yang sy tak berkenan sikit..sebab dia ni merokok..huhu..Tapi nasib baiklah dia ni takdala kuat sangat merokok.. Sy ni memang tak suka bau asap rokok coz ayah tak merokok.. Dah berapa kali suruh dia berhenti tapi ayat faveret dia..

Ok2, ni last kotak..Pastu pasni berhenti merokok.. huhu

Jumpa dia lain kali, merokok jugak..Hmm, tapi takpe..sy tak kan putus asa untuk suruh dia berhenti coz i luv him.. =) Bukan apa rokok ni kan tak bagus untuk kesihatan, kewangan, dan macam2 lagi..

Hobi dia bermain rugbi, main gym dan futsal..Dia seorang yang sport man..suka sangat bermain dan tak boleh duduk diam..Pernah wakil UMP untuk rugby match.. Sy pernahlah tengok dia main rugbi, tapi menakutkan ajer..Almaklumlah, men rugbi ni ganas..sampai luka2 badan..Tapi saya salute sangat kat dia.. sebab banyak bermain boleh menyihatkan badan..

Satu lagi hobi dia yang sama dengan sy ialah, kitaorang suka berjalan2 melihat alam..Dah macam2 tempat kitaorang pergi bersama kawan2 yang lain..Best sangat tau..

Lastly, sy harap semoga hubungan kitaorang berakhir sampai ke jinjang pelamin dan bersama untuk selamanya..Coz its very hard to find sumone like him..Doakan kitaorang k..AMIN..

3 comments:

Anonymous said...

Ummi,
Cam muka penyanyi plak akak tgok buah hati Ummi ni..

Semoga dijodohkan... Aminn

missummie said...

Huhu..cam muka penyanyi mn lak ni kak?thanx doakan kitaorg..=)

akatsuki said...

hehehe all da best.....