Monday, March 23, 2009

Kenangan di MGS part 1...

MGS MEN..my luvly school..
Hari ni first day sekolah lepas hampir seminggu cuti..Hmm, my mood masih lagi dalam feel bercuti..rasa malas2 je nak ke sekolah tadi..haha..tapi bila teringatkan my student, kuatkan gak la semangat..masa di sekolah, ada beberapa student tegur..

Cantikla cikgu hari ni..

Tetiba terperasan lak rasa bila orang tegur camtu..haha..tapi cool down..=p Itulah yang terjadi bila kita mengajar di sekolah yang semuanya gurls..Kalau boleh semua yang kita pakai dari atas ke bawah dorang nak tegur..Sampaikan dorang tahu ada berapa jumlah koleksi kasut saya.. Semuanya berdasarkan pemerhatian mereka..Dahsyat betul my student ni..Terkezut saya..huhu..Actually, sekolah tempat saya mengajar ni adalah sekolah tempat saya menuntut ilmu dulu..Banyak sangat kenangan kat sini.. Cikgu2 yang pernah mengajar saya dulu pun masih ada seperti Cikgu Habibi dan Cikgu Soranam..Memang dah lama sangat dorang berkhidmat di situ.. Saya mula2 masuk ke sekolah MGS Menengah pada bulan 3 tahun 1999. Masa tu saya baru bertukar dari sekolah Seri Bentong gara2 tak boleh sesuaikan diri tinggal di asrama..Homesick..=)

Walaupun saya adalah pelajar baru, tapi saya tak rasa kekok dengan pelajar2 yang lain..Coz kebanyakan daripada mereka merupakan kawan2 lama saya semasa di MGS rendah.. Jadi, bermulalah episod baru saya di sekolah ini..

3 comments:

Syed @ Don said...

o/ saya seri bentong tiga bulan jugak tp tak masuk MGS pun.. hi hi hi!

akatsuki said...

haaaa elok sangat lah tu....ada semangat baru bile ditegur oleh pelajar² sendiri...pasni saya nak jumpa pelajar² cikgu tu, saya nak suh diorang puji cikgu ari² baru cikgu ada semangat nak kerja...hehehehe...

missummie said...

to akatsuki:
haha..pandai yer..tula,my student ni memg camtu..so,terima je la dengan seoenuh hati..huhu..

to syed:
kita kan serupa tapi tak sama..hihi