Thursday, April 2, 2009

1.4. 2009

1 April? Apakah yang biasa dikaitkan dengan tarikh ini?
APRIL FOOL..

Saya pun dah terkena dengan student masa masuk mengajar kelas dorang tadi.. tapi nasib baik saya dah bersedia, jadi takdalah tertipu dengan dorang..

Cikgu, tengok tudung cikgu berlubang kat belakang..

Takyahlah, cikgu tau..April Fool kan..

Ala, tak dapat nak tipu cikgu..

Nampaknya dorang kecewa kerana saya tidak tertipu oleh dorang..haha.. Nasib baiklah student Cina, kalau Melayu dah lama kena ceramah tadi..Sebabnya, tak elok kita meraikan April Fool ni..Terutamanya kepada orang Islam..So, jangan la tipu2 ek..tak baik tau..=)

1 comment:

catz_mafia said...

Ummi,
April Fool ye.. hehe.. Wah, dah lama akak tak ke mari.. Apa cerita di sekolah baru? Mesti seronok tu.. Jemput2 datang 4 hb April ni kat Semantan Ulu. Kitorang ada sukaneka.. Nak masuk acara pun boleh.. datang ek.. Ni kira akak jemputla ek..