Saturday, April 4, 2009

Guru Inovasi..

Itulah tajuk kursus LDP kami hari ini.. Kursus dimulakan pada pukul 8 pagi tapi kitaorang datang awal sebab ada sarapan pagi..Kalau bab makan, sanggup aje datang awal..hihi..meehun, kuih lapis dan air teh disediakan..

Selepas itu LDP dimulakan dengan pembentangan power point..Seronok jugak mendengar pengalaman cikgu2 dari sekolah lain yang telah menang pertandingan guru inovasi..Salah satu tajuk Fan Numbers dan Bijak n bijaksana..Mereka telah merekacipta satu kaedah pembelajaran yang sangat efisien bertujuan menarik minat murid2 untuk meningkatkan kecemerlangan akademik..


Hmm, bilalah saya boleh jadi guru inovasi ni? Macam susah aje.. Takpelah, biar masa yang menentukannya..huhu

Hari ini kitaorang berhenti rehat sebanyak tiga kali untuk makan.. Makan roti jala(faveret), nasi dan lain2.. Itulah yang paling best.. Sebab dapat mengisi perut yang lapar..Bila perut dah kenyang, mata pulak yang berat..Ish2.. Tapi still dapat bertahanla sampai habis kursus..=)

2 comments:

Anonymous said...

Ummi,
Notes Guru Inovasi tu simpan ye.. Manalah tau kot-kot boleh pinjam nanti..

missummie said...

Kak ana, sowila sy tak sempat nak salin inovasi2 tu..sebab dia juz paparkan sepintas lalu..huhu..lagi satu bukan x mau ajak ke pulau chekas, tapi takut kacau orang tu nak berdua-duaan ngan hubby die.hihi